onsdag 29. oktober 2014

Flere gryteklyter eller............

Det er messer i all mass nå om dagen samt at jula er rett rundt hjørnet.  Da er det kjekt med kjappe prosjekt som tærer litt på restehaugen.

I dag blir det ogsp grytekluter, eller.......................................  hva med å klippe ut bladene som vist og så applikere dem på et underlag og lage duk, løper, pledd?  Mange muligheter med dette mønsteret fra Buttons & Butterflies

 Disse er superenkle å sy.  Remsene dine trenger ikke en gang være like brede.  Tvert i mort egentlig.  Det blir flottest om de er i forskjellig bredde og at sømmen ikke treffer hverandre på midten.

I mønsteret finner du også malen til bladet som du laster ned og skriver ut.  Om du ikke er så stiv i engelsk, så burde det være mulig å sy denne bare ut i fra bildene.  Hvis ikke så bare send meg en mail, så skal jeg forsøke å hjelpe deg. Her er instruksjonene

For spørsmål:
 nina@quilteriet.no

Har du lyst til å besøke meg på bloggen hvor jeg legger ut ting og tang jeg lager og gjør?
Da finner du meg HER


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar